Today´s look.

Suddig bild, I know..
...
Idag har jag bara varit hemma och tittat på Pretty Little Liars, vid lunch åkte vi till Max och köpte hamburgare, så gott! Imorgon kommer jag åka bort men jag kommer blogga som vanligt när jag kommit till baka, och då ska jag börja med det här ↓ som Amanda har börjat med.
 
Dag 1- I min väska
Dag 2- Hur jag anser att jag är som person
Dag 3- Tio saker jag vill göra innan jag dör
Dag 4- Min favorit årstid och varför
Dag 5- En person jag vill träffa just nu
Dag 6- Tre saker jag inte skulle kunna klara mig utan
Dag 7- Typ av killar jag faller för
Dag 8- Någonting jag vill ha/önskar mig
Dag 9- Mina framtidsplaner
Dag 10- Fem saker jag skulle göra om jag blev miljonär


Kommentarer
Jenna ♥

Vill du vara med i Veckans blogg? Direktlänk: http://zenna.blogg.se/2012/august/vinnar...-fredag.html#comment Ursäkta om du inte gillar sånthär, kram!

2012-08-11 @ 10:04:26
URL: http://zenna.blogg.se


Vill du kommentera? :)♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0