Home again.

...
Idag kom jag hem till Sockholm igen. Efter att ha varit i Dalarna i fyra veckor så är det väldigt skönt att komma hem igen, även om det var riktigt kul att vara i Dalarna också.Förra veckan var Frida på mitt landställe och vi hade superkul, hon har äntligen börjat gilla Glee, efter att vi sett hela första och andra säsongen.
 
 Igår var jag med Emma, senast vi sågs var typ för ett år sedan, men vi bor så långt ifrån varandra, synd. Vi gick genom skogen in till Dala-Floda, (som är byn, där vi bor) och sen fikade vi på ett café i byn, kul! Annars har jag bara solat, badat, läst, och haft det helt underbart, men nu ska jag börja blogga som vanligt igen.
 


Kommentarer


Vill du kommentera? :)♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0