Minnen - 2012

 
Minnen
...
2012 har inte varit världens bästa år direkt, men jag har endå otroligt fina minnen från år 2012. Mina absolut bästa minnen är bland annat London resan. Jag älskar verkligen London, och vill verkligen tillbaka dit. Jag har så bra minnen från vissa dagar på sommarlovet, när jag och min syster strosade runt i stan och det var otroligt varmt exempel, åh vad jag saknar den värmen. 
 
Alla gånger som Pernilla, Frida och jag har varit i Gallerian har varit så mysiga, absolut något som vi måste göra nästa år också. ^^ 2012 häftigaste upplevelse var Born this way ball - Lady Gaga, ett så fantastiskt minne. 
 
2012 är över om några timmar, och länktar till alla nya minnen som förhoppningsvis kommer vara bra år 2013, vi får se! Gott nytt år allihopa!
 


Kommentarer


Vill du kommentera? :)♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0