Tordag.

Inne på H&M, åh måste ha den väskan!!


...
Idag slutade vi klockan halv fyra, men det var en rätt lugn dag endå. Innan lunch hade vi två timmars håltimme, så Pernilla, Ellen, Frida och jag åkte till Kista och åt lunch på Mcdonalds. Sen gick vi in på Kicks och provade massa olika perfymer, haha! Såklart kunde vi ju inte missa att gå in på Bikbok och dom har såå fina kläder där. Deras höstkollektion är så underbar, när jag får pengar ska jag åka dit och shoppa upp hela butiken, haha.

 
Men imorgon kommer jag inte kunna blogga för jag ska på.. Lady Gaga konsert i globen! Omg, det kommer bli så coolt att se henne på scenen där, åh länktar så mycket Någon annan som ska dit?



Kommentarer
Fatma

nice!

2012-09-14 @ 21:21:43
URL: http://fatmas.blogg.se/


Vill du kommentera? :)♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0