Glad tjej.

...
Vet att jag inte ha bloggat på suuper länge, men vi har haft så mycket prov och plugg till skolan, så jag har helt enkelt inte hunnit. Vi håller också på att samla in pengar till våran klassresa, och vi kanske ska åka till London, det skulle vara så himla kul. I allafall så bakade jag cupcakes förra veckan till personalrummet i skolan, så att dom kunde köpa, så vi fick pengar till klasskassan. (Ni kan se cupcakes på bilden överst ↑) 

Idag kom jag hem vid fyra, och så gjorde jag mango smoothie och titta på ett avsnitt av Pretty little liars, innan jag åkte iväg till dansen. Så jag kom hem för typ en timme sedan, det var jättekul, vi gör en dans till den HÄR låten, haha! Juste, jag fick tillbaka mitt NO-prov idag och jag fick ett A, blev såå himla glad! Nu måste jag läsa spanska tills imorgon..


 


Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Fina bilder! :)

2012-10-19 @ 22:41:45
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Fina bilder! :)

2012-10-19 @ 22:42:18
URL: http://adaras.se
Anonym

måste bara fråga ditt nagellack hur har du gjort drt? lr är det såna färdiga stickers. nagellack man sätter fast i sånt fall vart har du köpt dem?

2012-10-20 @ 11:24:08


Vill du kommentera? :)♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0